Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av rexlisa - 27 oktober 2009 16:31

Hahaha, helt sjuk lunchbjudning. Jag bjöd in arbetskollegorna på lunch i dag. Jag hade gjort en soppa kvällen innan och ställt in i kylskåpet. Min bättre hälft tog fram kastrullen och skulle värma den. Han ställer kastrullen insklusive- underlägget som osynligt följde med från kylskåpet - på plattan och återgår till hobbyrummet. När vi kommer hem ser jag att alla dörrar är öppna på vid gavel, hela huset är rökfyllt!


Efter detta så skulle min älskling fortsätta att hjälpa till och brygga kaffe till oss. Då går kaffekannan i kras. Vi lyckas koka kaffe på spisen och jag skulle hälla över detta till en termos och häller kokande kaffe rakt över handleden!


Det luktar fortfarande bränt här hemma, handleden är lindad, en ny kaffekanna måste inhandlas men soppan var i varje fall god :-)


                       

 Underlägg före:

   

Underlägg efter:

  






Presentation

Omröstning

Ingen omröstning på gång............
 -------------
 -----------------

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards