Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av rexlisa - 11 oktober 2009 16:39

det luktar gott i köket. I dag har det varit kallt ute- 4.3 grader. Det var på tiden (kanske lite väl sent) att städa lite i trädgården.Nu är nästan allt klart där ute. Jag gick också ut med Lisa en sväng, men det är lite väl kallt för henne. Nu sitter hon inne och kollar på grannens fåglar. Jag måste snart sätta upp fågelbordet så att hon får lite roligt att titta på.


Katten för övrigt är lustigt smart. Hon har fått för sig att hon inte vill sitta fint när hon får mat.Då har hon börjat med att gå iväg en sväng och låtsas inte vara hungrig... sedan går hon tillbaka och kikar om skålen är nedställd. Vi har listat ut hur hon gör så den gubben går vi inte på :-) Då blir det lite missnöjt jalmande medans hon fint sätter sig på baken för att få maten.


Jag har kollat på hur det går till med föräldrapenningen, det är inte bara det.


OCH- efter mycket velande har jag äntligen bestämmt mig för hur jag skall göra med tapeterna i barnrummet. Skall bli skoj att sätta igång :-)


I morgon blir det ultraljud nr 2!

Presentation

Omröstning

Ingen omröstning på gång............
 -------------
 -----------------

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards