Alla inlägg den 27 november 2008

Av rexlisa - 27 november 2008 20:33

Tjoho... Full rulle. I dag var jag till veterinären med Lisa. Hon sa inte ett ljud under hela resan och var lugn och fin under undersökningen. Resan tar 45 min per resväg. Nu är katten helt däckad, hon har inte rört en fena trots att jag har sprungit in och ut ur huset för att hämta julsaker i förrådet.   Lite skönt att pyssla utan att passa sig för kissekatten!


Vad mycket jobb för lite julfint! Att springa ned till förrådet... lasta runt kartonger och dylikt, springa upp igen med saker och jojja fram och tillbaka tills allt är uppe i huset. sedan skall allt inslagspapper och alla kartonger ner igen!  Ändå  är detta bara början... resten tar jag fram ca andra advent.


En sak som jag funderar på , vad gör alla andra med sina krukväxter under jultiden...hos mig får de liksom aldrig riktigt plats under jul. Det brukar sluta med att jag slänger bort en del växter för att sedan under våren köpa in nya för att det är så tomt i fönstren.


Det var allt för i dag...


JUL
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Ingen omröstning på gång............
 -------------
 -----------------

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards