Alla inlägg den 24 november 2008

Av rexlisa - 24 november 2008 21:17

Full med snålblåst och isande kyla.Riktigt risigt väglag med drivor .Vi skulle på föreläsning på jobbet i dag men föreläsaren fastnade i Stockholm pga snö.


Jag har satt upp en adventsstjärna ! Målet för i dag är att sätta upp ett par julgardiner i ett fönster med :-)


Har lite bilder i från sommarens semester i Stockholm

Här kommer de:

Regalskeppet Vasa. Bara måste upplevas på plats. Har ni tänkt på : Om det vore ditt livs misstag... hur skulle du känna om det misstaget var på display för hela världen?

Regalskeppet Vasa


Bergianska trädgården

Bergianska trädgården






Jättenäckros

Akvarium

Skansen en varm sommardag med nybakta bullar direkt från plåten och solvarma jordgubbar. Kan det bli bättre?


Jag måste också få med min systers hund. Vi sov hos min syster med familj och hade det hur gött som helst.

Ozzy


Det var en del om vår resa. Det kommer nog mer senare.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Ingen omröstning på gång............
 -------------
 -----------------

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards