Alla inlägg den 15 mars 2009

Av rexlisa - 15 mars 2009 12:48

I fredags när jag for till jobbet så undrade jag vad det var som stack i ögonen så besvärligt... Efter ett tag kom jag på att det var solen

Jippi, solentittade även fram i går!


Jag har städat lite mera... Oj oj oj vad man samlar på sig skräp.  I går var jag ute och traskade på ute i ett skoterspår. Trodde att det skulle vara mer packat men det var moddigt. Tog över en timme med hårt slit men skam den som ger sig.  Katten har suttit ute mer.... Här är hon inpackad och kan sitta en halvtimme och titta. Det ser inte riktigt klokt ut men hon diggar det..


 


 

 


 Så här kan det se ut när man har handlat och skall plocka upp varorna...




 


 Här har Lisa kommit på en ny lek..



Funderar på att börja så lite fröer... Man blir ju lite sugen när solen tittar fram Men jag håller mig ett tag till,,, ett bra tag till.


 Hej hopp!



Presentation

Omröstning

Ingen omröstning på gång............
 -------------
 -----------------

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards